all over again.

God kväll!
har varit i GBG sedan i Tisdags.
Jag, Louise, Helene och Annie tog bilen klockan sju på morgonen för ett besök på Ullared.
Efter de åkte vi till Askim strand där vi skulle bo över natten, på kvällen blev de en tre rätters på Avenyn så mysigt!
På onsdagen blev de en tripp inne på Frölunda torg och sedan ett långbesök på LISEBERG, fasen vad roligt de va!.
På kvällen kom Mattias och hämtade mig och vi lagade mat hemma hos dom och dagarna här har jag spenderat mest med Linnea & Emma, vi gick en två timmars promenad till Gunnebo slott och lunchade igår, himla gott var de.
Ikväll är Emma och Mattias på bröllopsfest och jag har nattat gullungen, de va inte så lätt som de brukar vara men de gick tillslut iaf;)
Nu ska jag forstätta se på Sagan om ringen.
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0