looking forward

HEJ!
Började morgonen med att kolla på filmen "the last song" som jag velat se länge nu, den var kanon och jag fällde en hel del tårar om man säger så.
Vid 4 kallade jobbet som gick utmärkt idag, tog biken i stan och tog sällskap med Annie hem.
Mina två lediga dagar var kanon och välbehövliga, träffade många fina vänner som jag saknat.
Igår tog vi en hejdå-kväll för Olivia som åker till England om några timmar och ska jobba där i minst en halv år.
Förresten så börjar Norge planerna gå framåt, de gillar vi.
Blir så avundsjuk på alla som ska åka iväg utomlands nu för sina pengar dom tjänat i sommar..
Men behöver spara dom till Norge och sen ska vi ju ut och resa i Februari, som man säger.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;) GÖTT!
Nej nu ska jag sova och vila upp mig inför imorgon.
Blir att luncha med Annie på stan och sen cykla vidare ut till jobbet.
PUSSgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0