never say never

Goddagens!
de blir visst en del dagars uppe håll här efter  varje gång man skrivit.
Jag har iaf varit ledig i fyra dagar nu och njuuuutit till tusen. Idag blir de jobb, hoppas de går bra idag, känner mig lite orolig för något men vet inte vad, haha aja.
Igår var jag, soffa och joche på bio, inception... den va bra, de hände något hela tiden dock blev jag jäkligt stressad av filmen så fy tusan vad ont i magen jag hade när jag gick där ifrån, haha lustigt.
Efter bion mötte jag upp, jennie, karin och maria. Vi tillbringade resten av kvällen på Sahara och jag drack inte en endaste droppe så jag mår prima idag.. bara lite seg för att jag inte somnade förren klockan fem imorse.
NEJ nu ska jag fixa mig lite och sen vid halv fyra blir de att cykla till jobbet. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0