you treat me just like another stranger

GOddagens!
Ledig idag och imorgon så himla gutt dock de tråkigaste vädret.
Men de gör inget för ikväll ska vi fira Clara för att hon fyller 19 idag, äntligen träffa massa roliga tjejer man inte träffat på väldigt lääänge känns de som.
I söndags var de "personal fest" de blev nog lite för mycket för endel, haha men fasen vad jag skrattar åt de  nu.
Fick med mig både hanna och sofie hem som jag vaknade upp med igår, dock hade jag låtit dom ta sängen medans jag låg med två kuddar på golvet, aldrig sovit bättre!! tss.
Nej funderar faktiskt på att ta och sola idag? dock är ju mitt kort spärrat och jag vet inte riktigt om jag har några kontanter och på tal om spärrad är även min mobil spärrad, jäklar vad vilsen jag känner mig utan den.
Efter fyra kan jag äntligen använda den igen, jag ska använda den till MAX!
PUSSSSSSSSSSSSS
OCH SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0