IT'S BEEN A LONG TIME SINCE I HADE SOME FUN

Hallå där!
Slutade halv fyra inatt och kunde inte somna förrens klockan var sex, usch.
Igår var jag på stan med Louise och käkade sallad på tant grön, mummms.
Efter de åkte jag till jobbet, gick helt ok. Är dock lite nervös inför ikväll, ett bröllop, en fest på 50 pers plus a'la carte... hmm men de går nog bra, mkt att göra bara.
Nej snart dax att fixa iordning sig, PUSSHEJ
jäklar var jag längtar till onsdag, MIN LEDIGA DAG!
"Serumet skyddar mot förslitningsfaktorer och hjälper till att förbättra fransarnas styrka och kvalitet. neuLash levererar nödvändiga proteiner och vitaminer samt mjukgörande och föryngrande ingredienser, som alla förstärker befintliga fransar samt ökar tillväxten av nya, samtidigt som fransarna får mer lyster och blir mer elastiska."
Jag går ju inte på allt men den här saken tror jag faktiskt på, så många som har bloggat om den och visat många bra resultat så måste den väll ändå funka? eller?
Det blir iaf att beställa en sådan på måndag när lönen har rullat in på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0