Last night, somehow, feels likes a lifetime ago Somehow, this time, I'm ripping apart

Hallå där!
Äntligen har två dagars ledighet börjat, dessutom är dom på vis? perfekt!
Ska förhoppningsvis snart ut och åka båt och sola och bada :) gött
Efter de ska jag ta en runda på stan och se om jag kan hitta något att ha på mig ikväll och något imorgonkväll.
Senare blir de att umgås med Soffa och vi får se vart vi hamnar.
Mattias, Emma och Linnea har varit här i en vecka nu och åkte hem idag, alltid lika kul när lillskrutten hälsar på.
Jag tar mig en tripp den 9:onde augusti till GBG och hälsar på dom, sen har vi planer på att soffa och lite fler ska komma dit och då blir de LISEBERG, vad jag längtar!
Fyllde förresten 19 bast igår (Y)
PUSSSS
glass-bild från söderköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0