nu så ser jag klart

Goddagens!
en vecka sedan jag var här och skrev av mig..
Har iaf jobbat, partajat lite under vis, umgåtts med vännerna dom få dagar man varit ledig.
I tisdags var jag, soffa och joche på torrö över dagen och ewe och lite annat folk var där, kul att träffa henne iaf.
På tisdagskvällen blev de att vi chillade och kollade på Wallander vittnet hemma hos jimpa.
Igår tog jag de lugnt till en början, åkte sedan ut till lysingsbadet och solade med soffa och joche.
På kvällen åkte jag hem till martina och umgicks med henne och Ida lite senare åkte vi ner till stan och mötte upp soffa och sedan blev de ett par cider och öl undner kvällens gång.
Idag blir det begravning och sen jobb vid klockan fyra, inte ledig förrens om sex dagar, blää jag som är smått sjuk och har en svullen och illröd hals.
aja, PUSS ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0