if you never try you'll never known

GOdkväll!
De känns som att väldigt mycket gått emot mig i några dagar, inte något att hurra för precis.
Jag kanske satt mig själv i vissa knipor men när man inte har de och man bara får motgångar för att någon sagt något som det inte alls var någon sanning i blir man fan nere.. snurrig text kanske? hmpf ja.
Iaf har jag blivit klar med ALLA arbeten idag, kan inte beskriva den här friheten haha, jävlar vad skönt!.
Ska snart ta och sola på solpoolen eftersom att inte jag kunde utnyttja den här fina soliga dagen då jag haft lektioner. Sen ska jag träffa Elin och Malin och kolla fotboll sen när jag kommer hem ska jag försöka packa de mesta till GC resan, på lördag åker vi verkligen? de här kommer bli bland de roligaste jag kommer ha gjort tror jag, vad jag längtar.  Imorgon ska jag inhandla shorts, bikini och lite smått och gott och sen vid tre blir de att jobba till elva sen hem och lägga över musik på mobilen, ochh jag kommer vara redo för den låååååånga resan vi har framför oss.
Ha det bäst, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0