länge sedan nu

Hejsan! ett bra tag sedan sist.
Jobbat, haft bal och PLUGGAT.
Balen var jätte kul dock var palladium mindre kul och kvällen slutade runt halv två / två för mig:)
Igår var vi på studentssupé på HR och åt trerätters och lärarna höll tal om oss treor.
Efter middagen gick vi till Sahara och tog en öl, trevligt.
Idag har vi bara haft teori och prov i serveringen,provet gick bättre än väntat, yes!
Efter skolan gick jag, soffa och joche och köpte glass och la oss på gräsmattan och stekte i de underbara vädret.
Nu är jag hemma o har käkat och städat rummet och fredrik kommer nog om en stund och ska hjälpa mig att plugga, behöver nog all hjälp man kan få för jag kommer ingenstans känns de som.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0