RESAN HAR VARIT BÄST och bästa tjejerna på bilden

HEJ!
Den här resan har varit bland de roligaste man gjort tror jag, våran/våra klasser funkar så jäkla bra ihop.
Nu har iaf studentveckan börjat och jag är inte alls så pepp på att dricka, kändes som att studentveckan pågick nästan hela förra veckan haha. Men lik förbannat blir de nog någon droppe vin ikväll skulle jag tro;).
Igår åkte jag, soffa, malin, ida och sandra ut till idas sommarstuga i sandvik och brände upp skolböcker och skolarbeten för att fira att allt pluggande är över och som gräddet på moset grillade vi korv över arbetena sen, kändes rätt gött. Idag var tydligen turism och konferensen inställd så vi har bara svenska idag och sen vid 14.00 blir de att sola, ska få bort dom fula bikinilinjerna. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Krantz

Ni är verkligen dom bästa tjejerna!

Kommer gråta ihjäl mig på fredag, kommer sakna er otroligt mycket!

emmmmms <33

2010-06-16 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0