And they're waiting for something to change into something Worth waiting for

Godkväll!
Dagen bjöd på en guidetur i viken med turism och konferensgruppen, faktiskt var de ganska intressant och kul.
Soffa och jag berättade om gamla fängelset, gick kanon!
Efter skolan satt soffa och jag kvar och plugga lite religion och sen åkte jag hem och käka mat.
Lite senare gick jag bort till Danne som var hemma nu över helgen och åker tillbaka till sthlm imorgon, kollade film och va ute med hundarna.
Nu tänkte jag gå och lägga mig snart, klockan är inte ens halv elva men ska försöka lägga mig tidigt den här veckan eftersom att den kommer innebära massa stress och lite sömn, vill bara ha Lördag nu så att den här veckan är över.
GODNATT PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0