cause there is no guarantee that this life is easy

FY TUSAN VILKEN TUR JAG HAR,
jag frågade mickan om hon visste om Dear John och The last song fanns ute i bra kvalité
och hon hade Dear John nedladdad?!
fort som attan mötte jag henne halvvägs och fick ett usb med den filmen och har precis kollat klart den,
så jäkla bra, lite seg ibland men ändå bra.. Satt och tjöt de sista 20 minutrarna, buhu.
Man börjar verkligen inse och fundera på hur mycket man ska ta vara på de som betyder något och
hur svårt det kan vara när man står inför olika val i livet.
Nej nu ska jag ta och sova för äntligen så har regnet slutat låta mot mitt fönster!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh ta med dig usb minnet till skolan på måndag. Måste checka ;)

2010-05-14 @ 02:11:54
URL: http://elaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0