i hope you find it!

God eftermiddag;)
Haft öppet restaurangen hela dagen och de har gått som smort.
Helgen har börjat för imorgon och på fredag är de röd dag, gött. Imorgon blir de att jobba i serveringen
på Gränsö slott. 
Och jag peppar till fredag då de  blir grill hos Ted, med jennie och fler, jag peppar till lördag då jag åker till Norrköping och ska köpa studentklänning och skor, och jag peppar till att få se min fina vän Adelinn gå bal och för att på kvällen blir det utgång med en massa tjejer.
Nehe nu ska jag snart gör en riktigt kall smoothie på mango, jordgubbar och ananas, jag behöver svalkas för att jag var och solade imorse och känner mig lite bränd och som ett prickigkorv ansikte.
Haha SKÖNING-MALIN I HÖRNET!
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

EMMA FÖR TUSAN HAHAH

2010-05-20 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0