GOD KVÄLL!

Ojojoj, på tok för länge sedan man var här och skrev av sig.
Ska berätta lite kort vad jag har gjort under tiden.
-Umgåtts med nära och kära.
-Varit på kusinens kalas
-Jobbat lite i slottet på Gränsö
-Jobbat Wallmans Salonger på Gränsö men massa roliga människor.
- Jobbat en onsdag-söndag på Taxinge Slotts mässa med Oskar.
- Och framför allt har jag umgåtts med min<3

Igår umgicks jag med Martina och Ida. Vi bakade pepparkakor,lagade mat och kollade på filmen "vid din sida", så sjukt fin och tragisk, de gick inte att hålla inne tårarna.
Idag lyfte Ida på röven och åkte in till Västervik för att gå på Ansiktsbehandling med mig, vi hade det himla gutt och passade på att beställa vars en brun utan sol massage också. Jag fick imorgon klockan 16.00 och Ida kör sin på fredagen. Vi fräschar till oss till helgen, otroligt peppad är jag faktiskt.
Efter ansiktsbehandlingen åkte Ida hem och jag gick ett varv på stan och sedan tog jag mig en solning innan jag åkte hem.  Resten av kvällen har spenderats med Ida, Soffa, Sandra och Anna, tror det blev mest prat om hur mycket vi längtar till helgen då "alla" äntligen är samlade.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0