everytime i touch that track it turns into gold

HELLO!
Haft en bra vecka med vänner, innebandy, matlagning, promenader, fika och lite allt möjligt.
Efter en hel förmiddag med bara slapp hemma hos Oskar blev de att åka hem för ytterligare mera slapp hemma i soffan med Mamma och Pappa, Daniel var även hemma en sväng och hälsade på.
Idag skulle det blivit vattengympa med Louise men eftersom att min magvärk aldrig går över skippade jag de.
Senare blir det nog att träffa Emelie, hoppas hon vill se Idol med mig ikväll.
Jag vill ha min Iphone också, den har kommit bort när apple skickade den till tre-butiken i Linköping..
Och nu ska dom utreda varför den kommit bort och vart den tagit vägen men vafan? de har inte jag tid med, eller rättare sagt jag struntar väll i vart den tagit vägen dom måste ändå skicka mig en ny, kan dom inte bara göra de då? gaah ..  Jag har lite smått blivit besatt av något juvelspel som Martina hade på sin Iphone som jag måste ladda ner, de är det första jag ska göra när jag får mitt hjärta, hah.
nej ha en så underbar helg nu, HÖRS&PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0