GODNATT:)

Hej!
Nästan en  vecka sedan jag skrev här.
Har haft fullt upp men ändå inte, tss. I helgen blev de en lyckad helg med partaj båda dagarna med alla fina vänner, gutt. Igår blev de att slappa och sedan åka hem för att fräscha till sig till bion som soffa, jag och oscar skulle gå på, vi såg på Wall street-money never ends.. Lite komplicerad film tyckte vi men den funkade som tidsfördriv en söndag.
Efter bion gick vi och käkade pizza och Martina och Ida kom och gjorde oss sällskap och sedan tog vi en promenad, fy satan vad kallt de börjat bli om kvällarna.. Iaf så vaknade jag ganska tidigt imorse och kollade på våra bästa år och Tyra Banks Show, hon är jäkligt skön den där Tyra.
Denna kväll har spenderats med Elin och Soffa och lite fler människor genom att sitta och kolla på innebandy, de roliga är att när man går med sina tjejkompisar hänger man inte med särskilt bra i matchen utan man sitter och skrattar och stimmar om allt möjligt.
Nej nu ska jag snart sova, känns ganska ensamt ikväll haha.
Aja GODNATT OCH PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0