I wanna celebrate and live my life

De var länge sedan jag var här:)
De har hänt en hel del..
Hade en supertrevlig kväll i fredags med Louise. Vi lagade tacos och såg på Idol. Efter de åkte träffade vi Simon, Tolf och Miche och umgicks hemma hos simon med lite rosé, champagne, biljard och bra musik och efter de blev de en sväng till Sahara. I Lördags blev det en nykter utgång för mig och en kort vistelse på Palladium då Sandra gjorde illa sig i fingret och vi fick gå till akuten. Söndagen bestod av att umgås med Louise, åt maten som blev kvar sedan kvällen innan och snackade om allt mellan himmel och jord.  På kvällen blev de filmhäng hos en annan människa, gött. Och igår umgicks jag med Martina och senare en sväng med Soffa och Anna också.
Och efter en mysig natt och en välbehövlig sovmorgon gick jag till Martina idag, vi käkade frukost och låg och segade i sängen ett bra tag och nu har hon åkt och jobbat och jag ska lägga mig i soffan och kolla på tv.
Sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda.
Imorgon blir det en tripp till A-rum med soffa till Krantz:)
PUSSPUSSS

Kommentarer
Postat av: Krantz

<3

2010-10-06 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0