jag gillar att få såndära fjärilar i magen, så underbart

HALLÅ DÄR!
Ligger i sängen och är precis apseg rent ut sagt.
Vaknade upp hos en gó personen och slappade i soffan framför tv:n och sen åkte jag hem och lite senare mötte jag upp Soffa vid arbetsförmedlingen. Måste  skriva in mig så att man har en back up plan ifall de skulle bli så att inte Norge blir av, Men de ser ut som att vi åker i November, längtar. Sen tänker jag åka till Thailand med en drös bra folk, haha ja man kan ju faktiskt få drömma lite?...
Igår kom Sandra och Ida till in till stan från skogarna för att umgås med mig, soffa och Martina.
Vi var och käkade på Kina, guuud vad gott de var och de brann i munnen så starkt var de.. typ..
Efter de åkte vi hem till mig och kikade på Farsan. Och efter att Sandra och Ida begett sig hemåt kollade vi andra på paradise hotel och sen satt vi i väntan på att Kungarna av Tylösand skulle börja. När de var dax gjorde även Patrik och Sasa oss sällskap, hade riktigt trevligt med lite mackor och grejer, senare kom även Oskar en sväng.
Ikväll blir det att ta det lugnt och sova helt ensam, jäklarns vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0