At the time it was best - to leave

Tjoho!
Har varit krasslig i en vecka nu, uuusch! och imorgon blir de jobb, ingen rolig kombi.
Idag har jag träffat Martina som fick sin Iphone 4 som vi försökt fixa i ordning efter en massa samtal till tre, och nu funkar den. Vi åkte och köpte lite skydd till den och sen köpte vi vars en högtalare till våra mobiler.. dock funkade inte min först men sen gjorde den de och sen gjorde den inte de.. hm? den funkar dock om man sladdkopplar Iphonen till den och om man kopplar den till datorn.
Nu ska jag snart fixa lite käk, pasta, tomat, mozarella och lite annat gott blir de.
Får se om de blir att bara ta det lugnt eller om de blir ngt tjo och tjim ikväll. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min bloppis :)

2010-09-06 @ 19:29:46
URL: http://ewica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0