här kommer lyckan för hundar som oss

Hejhopp!
Vilken seg dag, inte varit såhär trött på länge.
Igår blev de lite partaj med Hanna, Ida, Soffa och Martina, hade en himla rolig kväll och var kvar till stängning på Palladium, minns inte ens när man var kvar så länge senast.
Ida, jag och Oskar gick och köpte pizza och gick sen hem till Soffa och Joche och åt. Efter de gick jag till Louise och blev hennes nattgäst. Vi kollade Idol repriserna hela morgonen och bara låg och sega.
Nu sitter jag i soffan och kollar på Pretty Wild.  Imorgon ska åker familjen och jag till Linköping för att lämna brorsans bil och sedan kolla på mobiler åt Patrik och mig. Min mobil är som sagt trasig och de gick inte på garantin så jag får köpa en likadan för 2700:- hmm.. känns som att jag köper den nya Iphonen ist tror jag, MEN de är sånt som märks.
PUSSSSSSSSSSSSSSSssssss
Emelie och jag
foto: Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0