tomorrow I'll be gone

HEJ!
Har precis käkat frukost och nu ligger jag i sängen och klickar på datorn.
Igår var jag himla duktig.. hjälpte pappa att köra några vändor med "ris" från våra buskar, lagade mat, bakade två kakor och umgicks med Martina.
Hon och jag åker till Norge på måndag-natt eller tidigt på tisdag, vi får se hur de blir.. Vi ska iaf söka jobb och leta lägenhet nu. Känns som att någonting måste hända snart, orkar inte bara gå hemma.
Snart ska jag hoppa in i duschen och vid 14.00 blir de en tripp till Linköping, ska hälsa på bror och sen ska jag lämna in min telefon hos tre för att en knapp inte funkar. Och en ännu bättre sak är att jag ska troligtvis få en ny telefon..
Jag är himla sugen på att uppdatera mig i Iphone, så en Iphone 4 skulle inte sitta helt fel;)?!.
Nej dags att börja göra någon nytta:)
Förresten! så jäkla kul de är att Idol har börjat! aldrig varit en såndär jätte fantast av Idol..
Men jäklar vad jag längtar tills ikväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0