Your the harmony to every song I sing, and I wouldn't change a thing

Tänkte säga Godnatt.
Idag blev det en sväng på stan med Malin och Soffa.
Sen åkte jag hem och städade och satte upp min spegel på väggen, äntligen är den på plats.
Längtar tills jag ska tapetsera om här, eller jag och jag.. Pappa rättare sagt.
Malin kom till mig och vi köpte nachochips och grönsaker och lite dipp och kollade på Idol, myyysigt.
Har pratat om massor av saker och uppdaterat varandra lite grann, alltid lika gött!;)
PUSSOCHHEJ
Nu ska jag kolla film:)
jag
foto: Emelie Winge

Kommentarer
Postat av: adelinn

ÄÄÄÄNTLIGEN SITTER SPEGELN PÅ VÄGGEN! haha. tummenupp för det emma :)

2010-09-29 @ 21:31:58
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0